Úvodní



Znáte to, uvažujete o nějaké věci, možnosti, cestě..., ale pořád se nemůžete rozhodnout. V realizaci vám brání nedostatek peněz, času, informací, odvahy apod. Uložíte tedy danou věc k ledu, načež se stane něco (říkejte tomu třeba osud, náhoda, boží vůle, haluz), co vám situaci vyřeší a pomůže se rozhodnout. Stejně to bylo s mojí EVS. Delší dobu jsem uvažovala, že bych odjela na nějaký čas do zahraničí. Vždycky jsem ale našla spoustu ALE. Nijak aktivně jsem se nezajímala, jaké jsou možnosti vyjet. A pak mi jednou přišel email s nabídkou dvacetitýdenních pobytů v Polsku nebo na Slovensku v rámci EVS, které nabízí SVČ Lužánky v Brně. A bylo rozhodnuto. Teď nebo nikdy. A tak jsem odjela na dvacet týdnů na Slovensko.
Nejsem blogger. Neviděla jsem důvod, proč psát blog o mém pobytu v zahraničí. Dokonce jsem si kvůli EVS ani nezaložila facebook. Což se následně ukázalo jako dobré rozhodnutí, protože první dva měsíce pobytu jsem téměř neměla přístup na internet. Nakonec jsem blog přeci jen vytvořila, abych mohla sdílet své zkušenosti s/z EVS (a také proto, abych měla své myšlenky někde zaznamenané a mohla se k nim vracet, až zapomenu). Jedinou chybou je, že píšu blog až zpětně, po skončení projektu. Během pobytu jsem si nedělala poznámky o tom, co se přihodilo, takže jsem spoustu věcí už zapomněla, některé jsem chtěla zapomenout a jiné dnes s odstupem vidím a chápu úplně jinak.
Tak pěkné počtení!

Žádné komentáře:

Okomentovat